Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Underbara Jag - 19 oktober 2011 20:32

Ojojoj, det har ju varit en till invägning på Itrim och jag har inte hunnit skriva någonting. Det har varit sååååå mycket nu, jobbintervjuer och allt möjligt så jag har helt enkelt prioriterat bort det. Sorry för det ni som läser, om det nu är någon kvar.


Jag kan inte fatta att jag hållt på med de där måltidsersättningarna i FEM VECKOR! Det känns helt sjukt länge! Och jag har hållt det, jag har inte ätit någonting. Två-tre gånger så har jag ätit en extra bar eller druckit en extra shake för jag har varit så hungrig så jag har haft ont i magen, men jag tänker att det inte är så stor grej när jag ska hålla på så länge.


Sista invägningen blev inte superbra men det går ju nedåt i bra takt så det är ändå bra. 3,6 kg nedåt blev det i allafall så jag har totalt gått ned 9,5 kg. Inte illa eller hur? Så 114 kg är min matchvikt nu. Eller rättare sagt så var det min matchvikt för en vecka sedan så förhoppningsvis har jag tappat ytterligare något kg sen dess.

Jag klarar också att inte hålla på att tjyvväga mig hela tiden vilket jag är mycket nöjd med.

Faktiskt så känner jag att klarar en massa saker som jag trodde skulle vara nästintill omöjliga. Jag har gått ut och ätit, varit på Mc Donald, och fikat, på kryssning och allt möjligt, och hela tiden har jag hållt mig till mina soppor, shaker, bars och måltidsersättningar. Jag trodde det skulle vara mycket jobbigare faktiskt. Det är något som jag verkligen vill säga till alla som råkar hamna här för att ni kollar upp bloggar om Itrim! Jag trodde nog egentligen inte att jag skulle klara det, eller jag trodde att jag skulle tycka att det var mycket, mycket jobbigare. Men det funkar och det är faktiskt ett jäkligt bra sätt att få perspektiv på sina vanor och sitt beteende.

Ibland är det grymt jobbigt och jag verkligen hallucinerar om mat, men för det mesta känns det bra och som att jag har läget under kontroll. Faktiskt lättar än att äta och äta annorlunda tycker jag!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards