Direktlänk till inlägg 24 oktober 2011

Onsdag 26/11 ska jag ta första "före-och-efter" korten OCH väga mig igen.

Av Underbara Jag - 24 oktober 2011 16:29

Och det känns fasiken läskigt alltså. Men jag har jättesvårt att se själv om det har hänt något rent fysiskt så kanske är det bra också.

Jag hoppas att jag ska ha tappat runt 4 kg den här gången. Jag har tränat på rätt så bra, så mycket som jag orkat faktiskt. Imorse var jag t.o.m ute och sprang en runda, men det är inget jag kommer göra ofta. Fy fasen vad trött jag blev, särskilt efteråt. Jag var helt väck alltså, och ändå sprang jag nog inte mer än 2-3 km av min 6 km-runda. Men som sagt, 800 kcal om dagen är ju inget man får överskotssenergi av sådär ;-).


För övrigt rör det på sig på andra ställen än på vågen faktiskt, och det i bra riktningar. Jag har fått ett nytt jobberbjudande och det känns extremt inspirerande! Det blir mycket svårare att hålla det här med soppor/shakes eftersom jag förväntas luncha med alla möjliga människor första tiden, men jag får väl hitta ett sätt att klara det också. Det är ju bara 6 veckor kvar tills jag börjar äta två mål om dagen och jag är öppen för att börja tidigare om det känns som det verkligen inte fungerar annars. Men helst vill jag köra på så här tiden ut.


Men hörni, titta hit på onsdag och hjälp mig se om det har hänt något med min kropp under de här veckorna. Själv tycker jag inte det, men jag kanske ser det från korten i och för sig!

Kram så länge

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Underbara Jag - 27 oktober 2011 08:07

Tjoho och godmorgon!   Så jävla (förlåt) glad är jag för jag fick ett rejält minus på vågen igår:-5,5 kg! Det hade jag ju inte väntat mig alltså! Fattar ni att jag tappat 15 kg på 6 veckor, det känns ju helt sjukt faktiskt   . Konstigt bara att j...

Av Underbara Jag - 26 oktober 2011 08:54

Ja här kommer då de första före-efter-bilderna. Jag tycker inte själv att det syns så himla stor skillnad... Eller lite grann ser jag ju men jag tycker det är svårt. Var snälla och bortse från min väldigt gamla och slitna bh som inte direkt fyller ...

Av Underbara Jag - 20 oktober 2011 19:39

Fy bubblan, bara för att jag skrev att det känns som det faktiskt går bra utan några större problem igår så har jag såklart haft en sån där överjävlig dag idag då allt känns jobbigt. Alltså, jag vill inte gnälla och jag vet att det är värt det och ...

Av Underbara Jag - 20 oktober 2011 19:39

Fy bubblan, bara för att jag skrev att det känns som det faktiskt går bra utan några större problem igår så har jag såklart haft en sån där överjävlig dag idag då allt känns jobbigt. Alltså, jag vill inte gnälla och jag vet att det är värt det och ...

Av Underbara Jag - 19 oktober 2011 20:32

Ojojoj, det har ju varit en till invägning på Itrim och jag har inte hunnit skriva någonting. Det har varit sååååå mycket nu, jobbintervjuer och allt möjligt så jag har helt enkelt prioriterat bort det. Sorry för det ni som läser, om det nu är någon ...

Ovido - Quiz & Flashcards