Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av Underbara Jag - 26 oktober 2011 08:54

Ja här kommer då de första före-efter-bilderna. Jag tycker inte själv att det syns så himla stor skillnad... Eller lite grann ser jag ju men jag tycker det är svårt.

Var snälla och bortse från min väldigt gamla och slitna bh som inte direkt fyller sin funktion längre   


Såhär så jag då ut från början. Den här bilden är visserligen från när jag vägde 120 kg och när jag startade på Itrim så vägde jag 123,5 (efter sommaren och en vecka på all-inclusive och lite annat):

   


Och så här ser jag ut nu efter 6 veckor på Itrim:    


Ska försöka få dem bredvid varandra så kanske det är lättare att se:

        


Jo men det syns faktiskt skillnad! Eller? På magen tycker jag att det ser mindre ut i allafall? Usch man blir ju blind för sig själv när det går fort också. Jag liksom känner på kläder, jackor och byxor och så att jag måste blivit mindre men jag kan ändå inte riktigt se det. Fast nu ser jag lite i allafall...

Ska bli spännande att se hur det gått de senaste två veckorna ikväll. Jag hoppas precis som förra veckan på 4-5 kg men det tror jag inte att det är. Hoppas det är samma som förra gången i allafall, d.v.s ca 3,5 kg, men det får som sagt gärna vara mer!

Jag återkommer med resultatet från kvällens vägning imorgon!



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards