Alla inlägg den 31 juli 2011

Av Underbara Jag - 31 juli 2011 21:33

Imorgon är det vägning, det ska verkligen bli spännande för jag har inte tjuvkollat en enda gång den här veckan. Jag har ätit bra och det har liksom räckt för mig. Jag har försökt att äta lagom och det har gått jättebra trots barnkalas och lite sånt så jag hoppas att jag kan komma ned några hekton. Jag skulle ju behöva snitta på sisådär 1 kg i veckan egentligen, om jag ska komma till N.Y och shoppa nästa vår. Men jag kan gärna åka i september också och ta typ 0,7 kg i veckan om det är så. Herregud, jag kan åka om två år bara jag når min målvikt, jag kan hoppa över att åka om jag når min målvikt. Jag skulle vara så överlycklig så allt annat skulle vara en bonus.


Imorgon åker jag på semester och kommer väl uppdatera lite sporadiskt ett tag. Jag ska försöka att uppdatera hur det går under semestern, för det är ju verkligen en utmaning. Särskilt när man som vi har valt att ha ALL INCLUSIVE i en av veckorna, herregud ;). Men det känns som det kommer gå bra ändå.


Jag har tränat den här veckan också och det känns otroligt bra! Det gör så himla stor skillnad för mig. Och det känns ok att ha kört 2-3 pass, jag behöver inte köra mitt antingen-eller och känna att antingen kör jag 5 pass eller så är det värdelöst. Det är ett stort framsteg och det känns jättebra!


Ok, håll tummarna för mig imorgon, och hoppas ni andra som måndagsväger er har en bra dag imorgon!


Godnatt :)

Ovido - Quiz & Flashcards