Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Underbara Jag - 14 juli 2011 15:52

Måste bara göra ett supersnabbt inlägg här och skriva att jag kommer skriva ett längre inlägg imorgon. Jag har fortfarande inte fått tag i någon ny våg och jag har inte tagit mig till gymet för att väga mig där.


Den här veckan fick mitt nyvunna självförtroende sig en liten törn måste jag säga. Det började med vågen som pajjade och sen var en del slarv från min sida och det enda ledde till det andra och mina tankar snurrade till sig. Jag slarvade och ramlade tillbaka i gammalt felaktigt tänk och det är rätt jobbigt att känna så. Men samtidigt så vet jag ju att jag är på rätt väg och det vore konstigt om det bara flöt supersmidigt från dag ett till målgång.


Men jag ska skriva mer om det imorgon hörni, nu är det dags att åka och jobba (med matlåda den här gången, det är ett steg åt rätt håll, från slarvet!).


Kram så länge :)

Ovido - Quiz & Flashcards